Interseccion staat voor het online kruispunt consumenten (klantwaarde) en bedrijven (bedrijven waarde). Met mijn klantfocus help ik bedrijven hun resultaten te behalen.
Als consultant / projectmanager heb ik sinds eind jaren ’90 rijke ervaring in het adviseren en richting geven aan online o.h.g.v. online/offline marketing campagnes, traffic en conversie funnels, e-commerce en self service (mijn omgeving). Met deze ervaring heb ik me tevens ontwikkeld en gecertificeerd in de rol van Product Owner.
Met mijn achtergrond in Usability en Master in Interactive Media heb ik een enorme klantfocus waarmee ik bedrijven help resultaten op korte en lange termijn te behalen. Na bureauzijde help ik sinds 2010 als zelfstandige onder de naam Interseccion verschillende bedrijven. Met mijn passie voor online schrijf ik uit opgedane ervaring als co-auteur mee over Planning & Organisatie in Basisboek Online Marketing en het boek E-business (Noordhoff).
Mijn kracht is mijn strategische kijk en hands-on organisatie aanpak, waardoor ik niet alleen adviseer maar ook de eerste projecten en resultaten van de grond krijg.
MIJN EIGENSCHAPPEN:
✦ Sociabel: schakelen op zowel management- als team niveau, stakeholdermanagement
✦ Pro-actief: van kansen maak ik werk
✦ Creatief: denken in oplossingen
✦ Sterk op inhoud en proces
✦ Gedreven en resultaatgericht